pátek 11. března 2011

Udělala jsem si radost.

Objevila jsem tady u nás bazar s nádobím a nábytkem. Dlouho jsem plánovala podívat se do něj, ale nikdy jsem neměla dostatek času. Když jsem šla v pondělí ze cvičení, zahlédla jsem za výlohou tuhle úžasnou konvičku na čaj se 4-mi šálky. Dlouho jsem nějakou scháněla, protože čaj piju denně a ráda, ale vždycky byla v nepoměru cena s designem.

Tahle nádherná mě vyšla na 100 Kč. :o))



V bazaru jsem byla s mým přítelem V., kterého hrozně zaujaly tyto talíře, neváhala jsem a druhý den se pro ně vrátila. Mám v plánu menší si nechat a větší mu darovat k svátku společně s dalšími věcmi :o))





Velký talíř mě vyšel na 45 Kč.
Malý talíř na 25 Kč.

Omlouvám se za kvalitu, snad mi to odpustíte. :o)

Přeji Vám hezký zbytek dne :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat